Ajuntament de Reus (header)

Con la tecnología de Traductor
English French German Japanese Russian
  Català      Mapa web

Advertisement

Cursos

Ex: orientació, ocupació, inserció laboral , etc...
Ex: 30/04/2016
Ex: 30/04/2016

Comerç i màrqueting

  • - Augmentar la qualitat en el servei i en l'atenció al client. - Fidelitzar els clients amb un bon tracte. - Millorar la imatge de la nostra empresa cap a l'exterior. - Conèixer i portar a terme les tècniques més eficaces. - Optimitzar les claus de la comunicació a través dels diferents estils comunicatius, i el poder del llenguatge verbal i no verbal. - Conèixer les bases emocionals i l'autocontrol.
  • - Augmentar la qualitat en el servei i en l'atenció al client. - Fidelitzar els clients amb un bon tracte. - Millorar la imatge de la nostra empresa cap a l'exterior. - Conèixer i portar a terme les tècniques més eficaces. - Optimitzar les claus de la comunicació a través dels diferents estils comunicatius, i el poder del llenguatge verbal i no verbal. - Conèixer les bases emocionals i l'autocontrol.
  • Oferir una formació professionalitzadora de l'àmbit comercial. Adquirir competències, habits de treball i aprendre a emprar tècniques de recerca de feina adequades. Introduir aspectes d'emprenedoria. Conèixer la realitat social de l'entorn.
  • Conèixer les estratègies en la captació i comercialització de clients
  • Conèixer les estratègies en la captació i comercialització de clients
  • Preparar i controlar el pla d'aprovisionament de materials/mercancias de sistemes de producció i distribució de la quantitat, qualitat, lloc i moment just, realitzant la programació de l'aprovisionament, el control dels fluxos de producció/distribució i col·laborant en l'optimització i qualitat de la cadena logística, utilitzant, en cas necessari, la llengua anglesa.
  • Realitzar activitats auxiliars de reposició i condicionament al punt de venda i en el repartiment de proximitat, seguint les instruccions i criteris establerts, utilitzant l'equip necessari, respectant les normes de seguretat i salut, i prestant, en cas necessari, atenció i informació protocol·litzada i estructurada al client al punt de venda o en el servei de repartiment de proximitat. Dur a terme operacions auxiliars de magatzem, recepció,...
  • Capacitar per integrar components socials en el canal de venda on-off line, a través d'estratègies i solucions de comerç electrònic mitjançant les xarxes socials
  • Desenvolupar les competències per tenir una visió global del procés de venda, reconeixent i utilitzant la tècnica més eficaç en cada cas. Conèixer i detectar les necessitats de la clientela. Actualitzar, consolidar i dominar les tècniques, millorant les habilitats de comunicació.
  • Desenvolupar les competències per tenir una visió global del procés de venda, reconeixent i utilitzant la tècnica més eficaç en cada cas. Conèixer i detectar les necessitats de la clientela. Actualitzar, consolidar i dominar les tècniques, millorant les habilitats de comunicació.

Pàgines