Ajuntament de Reus (header)

Con la tecnología de Traductor
English French German Japanese Russian
  Català      Mapa web

Advertisement

Cursos

Ex: orientació, ocupació, inserció laboral , etc...
Ex: 28/09/2016
Ex: 28/09/2016

Comerç i màrqueting

  • - Augmentar la qualitat en el servei i en l'atenció al client. - Fidelitzar els clients amb un bon tracte. - Millorar la imatge de la nostra empresa cap a l'exterior. - Conèixer i portar a terme les tècniques més eficaces. - Optimitzar les claus de la comunicació a través dels diferents estils comunicatius, i el poder del llenguatge verbal i no verbal. - Conèixer les bases emocionals i l'autocontrol.
  • Conèixer les estratègies en la captació i comercialització de clients
  • La frontera entre empresa i consumidor és cada cop més difusa i aquesta relació horitzontal, participativa, experiencial i emocional cal fer-la patent en la forma de comunicar-nos amb els nostres públics. En aquest curs coneixerem la lògica d’una nova forma d’entendre la comunicació digital entre ambdues parts. Aprendrem com funciona una campanya d’inboud màrketing (una metodologia efectiva per aconseguir que sigui el client potencial qui ens...
  • Facilitar eines i tècniques per la utilització d’instagram a les empreses. Potenciar l’ús per a autònoms / pimes a la Xarxa Social que ha crescut més ràpidament de la historia arribant als 100M. d’usuaris i que actualment compta amb més de 500M d’usuaris en poc més de 5 anys -Aprofitar la càmera que portem sempre al damunt per generar contingut de qualitat, la del telèfon mòbil. -Horaris de publicacions per generar més Impactes...
  • Formar professionals en la categoria d'aprenents per a realitzar operacions auxiliars de comercialització, marxandatge i emmagatzematge de productes i mercaderies, així com les operacions de tractament de dades relacionat, seguint protocols establerts, criteri comercial i d’imatge, operant amb la qualitat indicada observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents.
  • Conèixer que és SEO, quins són els seus avantatges per l’empresa i com posar en pràctica la promoció de la pàgina web
  • Capacitar per integrar components socials en el canal de venda on-off line, a través d'estratègies i solucions de comerç electrònic mitjançant les xarxes socials
  • Desenvolupar les competències per tenir una visió global del procés de venda, reconeixent i utilitzant la tècnica més eficaç en cada cas. Conèixer i detectar les necessitats de la clientela. Actualitzar, consolidar i dominar les tècniques, millorant les habilitats de comunicació.

Gestió empresarial

Pàgines