Ajuntament de Reus (header)

Con la tecnología de Traductor
English French German Japanese Russian
  Català      Mapa web

Advertisement

Cursos

Ex: orientació, ocupació, inserció laboral , etc...
Ex: 28/06/2016
Ex: 28/06/2016

Comerç i màrqueting

  • - Augmentar la qualitat en el servei i en l'atenció al client. - Fidelitzar els clients amb un bon tracte. - Millorar la imatge de l'empresa cap a l'exterior. - Conèixer i portar a terme les tècniques més eficaces. - Optimitzar les claus de la comunicació a través dels diferents estils comunicatius, i el poder del llenguatge verbal i no verbal. - Conèixer les bases emocionals i l'autocontrol.
  • - Augmentar la qualitat en el servei i en l'atenció al client. - Fidelitzar els clients amb un bon tracte. - Millorar la imatge de la nostra empresa cap a l'exterior. - Conèixer i portar a terme les tècniques més eficaces. - Optimitzar les claus de la comunicació a través dels diferents estils comunicatius, i el poder del llenguatge verbal i no verbal. - Conèixer les bases emocionals i l'autocontrol.
  • Conèixer les estratègies en la captació i comercialització de clients
  • Conèixer les estratègies en la captació i comercialització de clients
  • Formar professionals en la categoria d'aprenents per a realitzar operacions auxiliars de comercialització, marxandatge i emmagatzematge de productes i mercaderies, així com les operacions de tractament de dades relacionat, seguint protocols establerts, criteri comercial i d’imatge, operant amb la qualitat indicada observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents.
  • Capacitar per integrar components socials en el canal de venda on-off line, a través d'estratègies i solucions de comerç electrònic mitjançant les xarxes socials
  • Desenvolupar les competències per tenir una visió global del procés de venda, reconeixent i utilitzant la tècnica més eficaç en cada cas. Conèixer i detectar les necessitats de la clientela. Actualitzar, consolidar i dominar les tècniques, millorant les habilitats de comunicació.
  • Desenvolupar les competències per tenir una visió global del procés de venda, reconeixent i utilitzant la tècnica més eficaç en cada cas. Conèixer i detectar les necessitats de la clientela. Actualitzar, consolidar i dominar les tècniques, millorant les habilitats de comunicació.

Informàtica i comunicacions

Pàgines