Ajuntament de Reus (header)

Con la tecnología de Traductor
English French German Japanese Russian
  Català      Mapa web

Advertisement

Cursos

Ex: orientació, ocupació, inserció laboral , etc...
Ex: 31/10/2020
Ex: 31/10/2020

Comerç i màrqueting

  • Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès mig adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
  • Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès bàsic adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
  • Millorar la relació amb els clients, especialment en aquells coneixements, habilitats i actituds necessàries per relacionar-te amb els clients utilitzant un llenguatge professional i un ús de l’anglès mig adaptat al tipus de situació que es desenvolupi.
  • Entendre la importància de l'eficient gestió del stocs i el que representa per la competitivitat de l'empresa. Establir sistemes de gestió d'inventaris per atendre les necessitats de la clientela i reduir despeses d'existències. Conèixer els diferentes sistemes de preparació de comandes.
  • Formar persones emprenedores per gestionar el seu negoci o PIME més enllà de les pròpies fronteres. Realitzar una reflexió estratègica.
  • Aprendre noves formes de comunicar i com podem millorar la nostra capacitat de persuasió.
  • Formar professionals en la categoria d'aprenents per a realitzar operacions auxiliars de comercialització, marxandatge i emmagatzematge de productes i mercaderies, així com les operacions de tractament de dades relacionat, seguint protocols establerts, criteri comercial i d’imatge, operant amb la qualitat indicada observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents.
  • Aprendre a elaborar un pla de màrqueting per a una micro, petita o mitjana empresa
  • Emprar mètodes de processament electrònic i mitjans de telecomunicació per a una activitat professional flexible sense presència física a l'empresa
  • Aprendre a gestionar la comunitat entorn d'una PIME, especialment en les dues xarxes més utilitzades, Facebook i Twitter.

Pàgines