Cursos
Comerç i màrqueting
-
Entendre la importància de l'eficient gestió del stocs i el que representa per la competitivitat de l'empresa. Establir sistemes de gestió d'inventaris per atendre les necessitats de la clientela i reduir despeses d'existències. Conèixer els diferentes sistemes de preparació de comandes.
-
Formar professionals en la categoria d'aprenents per a realitzar operacions auxiliars de comercialització, marxandatge i emmagatzematge de productes i mercaderies, així com les operacions de tractament de dades relacionat, seguint protocols establerts, criteri comercial i d’imatge, operant amb la qualitat indicada observant les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental corresponents.
-
Aprendre a elaborar un pla de màrqueting per a una micro, petita o mitjana empresa
-
Aprendre a gestionar la comunitat entorn d'una PIME, especialment en les dues xarxes més utilitzades, Facebook i Twitter.
Informàtica i comunicacions
-
Aprendre conceptes bàsics de la base de dades. Crear bases de dades noves i utilitzar les existents
-
Conèixer fórmules per analitzar i escriure guions de pel·lícules
-
Saber mesurar els resultats del màrqueting digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail màrqueting. Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en màrqueting digital. Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes digitals.
-
Descriure, estudiar i aprofundir en les representacions planes o entorn 2D del programa AutoCAD
-
Iniciar-se en el camp de l'autoedició per a realitzar treballs professionals amb el programa Adobe Indesign CS.
-
Oferir una formació professionalitzadora i polivalent en la creació de produccions audiovisuals pròpies. Adquirir competències, hàbits de treball i aprendre a emprar tècniques de recerca de feina adequades. Introduir aspectes d'emprenedoria. Conèixer la realitat social de l'entorn.