Atenció centrada en la persona
La inscripció al curs és oberta. Quan hi hagi un grup suficient de persones preinscrites es fixarà calendari i horari,se us comunicarà, i si us interessa, ja podreu fer efectiu el pagament de la matrícula.
130.00 €
Objectius
Conèixer models d'atenció centrada en les persones, com el model psicosocial, i aprendre a identificar bones pràctiques per a una intervenció efectiva. Identificar els conceptes clau dels agents implicats a l'ACP. Aplicar eines per a la intervenció a l'ACP. Treballar eines per aplicar l’ACP en diferents contextos, assegurant que les necessitats de les persones es posin al centre de l’atenció.
Temari
Mòdul 1: Aspectes clau de l'atenció centrada en la persona-Definició de conceptes clau-Explicació de l'atenció centradaMòdul 2: Models d'intervenció a l'atenció centrada-Definició del model psicosocial dins el marc de l'ACP-Identificació de bones pràctiques i recomanacions
Observacions
Bonificable a través de la FUNDAE. Demaneu la gestió d'aquesta bonificació sense cost afegit al curs abans de l'inici.